pátek 9. března 2018

MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN

I když jsem minule slíbila, že se co nejdříve vrhnu na články z Londýna a Málagy, nedá mi to se s vámi nepodělit o pár myšlenek, které mi při příležitosti Mezinárodního dnu žen leží v hlavě. Feministka jsem nikdy nebyla a celkově nechápala všechen ten "boom" související s tímto tématem. Nechápala jsem, proč má dnes, ve 21.století, někdo potřebu bojovat za lepší postavení žen ve společnosti. Celé tohle hnutí šlo mimo mě a já se o něj nezajímala, dokud mi život nedal velkou ránu pěstí a zajímat se mě donutil. 

Uvědomila jsem si, že ne každý mé postavení ve společnosti vnímá stejně jako já. Že ne každý mě vnímá jako osobnost, ale jako pouze kus masa, kořist. A že mým úkolem není nechat se lapit a roztrhat, ale hrdě se bránit a bojovat nejen za sebe, ale za celou svou smečku! Jsem hrdá na to být ženou!


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig