středa 28. března 2018

Málaga & Marbella

Krásný den všem! U nás je deštivo a přepověď na následující týden nehlásí žádnou změnu, tak proč si nepřipomenout pár slunečných chvil, které jsem začátkem měsíce prožila ve španělské Málaze?

Celý výlet začal dost dramaticky. Chvilkové uzavření letiště k vůli mrazu a sněhu, se kterým ve Skotsku nikdo nepočítal, dlouhé čekání, velké turbulence, nouzové přistání v Seville, a dvou a půl hodinová jízda autobusem do Málagy.  Ani tohle nás ale nijak markantně nerozhodilo a nesmazalo úsměv z tváře. Úplně poprvý jsem byla ubytovaná v Airbnb a bylo to moc fajn. Při příjezdu jsem zjistila, že i když Španělé anglicky třeba umí, tak stejně raději konverzují svým rodným jazykem, což mě v podstatě potěšilo, protože jsem si po dlouhé době mohla procvičit španělštinu a zase se trošku rozmluvit. 


Další den jsme si prošly velkou část Málagy. Historické centrum, přístav, pláž, vystoupaly na Castillo de Gibralfaro s úžasným výhledem a na večeři si daly naprosto výbornou paellu s plody moře, který normálně moc nevyhledávám, ale tentokrát jsem si na nich pochutnala jako nikdy. A sangría taky samozřejmě nemohla chybět.

Druhý den jsme si udělaly výlet do nedalekého města Marbella, kde mimo jiné bydlí moji oblíbenci Jon Olsson a Janni Delér (just saying :D). Setkaly jsme se s milou Tiashou, kamarádkou Laury, se kterou jsem cestovala. Tiasha nás provedla po starém městě a vzala nás do luxusní čtvrti Nueva Andalucia, kde jsme si zašly na Acaí bowl do Organic Cold Pressed Juicery, kterou jsem objevila právě díky vlogům Jona, a poté na kávu a skvělý veggie burger do Dezentral. Na večeři jsme už byly zpátky v Málaze a tentokrát jsme podlehly tapas, a to fakt doslova. Objednaly jsme si toho tolik, že nám servírka řekla, že je toho pro dva lidi nějak moc a já ji samozřejmě musela dokázat, že neměla pravdu a přecpat se k prasknutí. Ale uznání jsem se od ní dočkala! :D 

Třetí den byl hodně pohodový. Započaly jsme ho dávkou churros, procházely jsme se po městě, cpaly se sladkým pečivem, o kterým se mi zdá ještě teď a nakoupily si ho i na cestu zpět do Skotska. Prošly jsme si pár obchodů, no a ve večerních hodinách už jsme se zase brodily sněhem směrem k našim domovům.


Pokud vás zajímají jména všech kaváren a restaurací, který jsme navštívily, určitě koukněte na video na konci článku. Mimo jiné jsem na Travelista.com publikovala takový krátký průvodce po Andalusii a městech, které jsem tam navštívila. Článek je napsán anglicky, ale je více detailní. Budu moc ráda, když na něj mrknete. :)



SHARE:

2 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig