středa 27. prosince 2017

MONTH(S) IN PICTURES

Mých posledních pár měsíců bylo poměrně dost nabitých. Vlastně jsem nedělala nic převratného, jen si užívala takových těch malých každodenních radostí. Několikrát jsem se byla podívat v Glasgow a Edinburghu, ať už z osobních či jiných důvodů, v listopadu jsem navštívila Dublin, poznala nové lidi  a po nějaké době si zase zasurfovala. No a všechno jsem to samozřejmě dokumentovala. Tak jdeme na to! :)
//The last few months have been quite busy for me. I haven't done anything special to be honest, I guess they're just those little everyday moments that I appreciate the most. I've been to Glasgow and Edinburgh a couple of times due to both personal and other reasons. I visited Dublin, I met new people, and went surfing again after some time. Of course I haven't forgotten to take a lot of pictures. Enjoy! :)

Edinburgh 

Glasgow
V listopadu mě ve Skotsku navštívil taťka.
//In November, my dad visited me in Scotland.
A přivezl mi chleba!
//And brought me some Czech bread!
Vánočně naladěná u mojí kamarádky z Německa.
//Christmas vibes with my German friend.

Teď mě tak napadá, zajímal by vás článek o mých oblíbených kavárnách a restauracích v Aberdeenu/Glasgow/Edinburghu? :)
//By the way, are you keen on a blog post about my favourite cafés and places to eat in Aberdeen/Glasgow/Edinburgh? :)
SHARE:

2 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig