sobota 24. září 2016

PINK

Ještě než jsem odjela do Skotska, stihla jsem nafotit pár outfitů a tady je právě jeden z nich. Letnímu oblečení už jsem musela dát sbohem, tak proč si ho nepřipomenout alespoň na fotkách?! No a jak se vlastně mám? Od minulýho postu se situace dost zlepšila a s tím samozřejmě i má nálada. Vyučování mi sice úplně oficiálně začíná až v úterý, ale už před týdnem jsme měli takový krátký úvod a zasvěcení do našeho kurzu, kde jsem poznala několik super holek a během týdne se s něma několikrát sešla. Kromě budování nových vztahů taky pravidelně testuju, kolik alkoholu moje tělo vlastně unese a když se mi podaří dostat do postele před třetí ráno, říkám tomu úspěch. No vlastně to až takovej úspěch není, protože né všechny moje spolubydlící zalehnou v tu stejnou dobu a já jenom lituju, že jsem si ještě pořád nepořídila špunty do uší. Po probdělé noci jsem včera absolvovala výšlap nádhernou skotskou přírodou a co si budeme povídat, i když jme se společně s Vinyet držely většinou v čele skupiny, byla jsem ráda, že jsem ráda a cestou zpět jsem v autobusu totálně vytuhla. Co se stravování týče, mý pokusy o healthy lifestyle ztroskotaly už první den. Často se mi stává, že se najíst prostě zapomenu, mám prázdnou ledničku nebo je můj výtvor prostě nejedlej. Taky nevím, když vstávám v jednu odpoledne, jestli se mám nasnídat, nebo rovnou naobědvat? Každopádně mě zatím tenhle šílenej a neuspořádanej život baví, je to fajn změna, ale na druhou stranu už za tři dny svoje návyky budu muset trochu pozměnit, abych tu školu vůbec zvládla!
 
 Choker - Zara
Shirt - Primark
Shorts - Forever21
Shoes - Adidas Stan Smith
 
SHARE:

8 komentářů

  1. Outfit me moc zaujal, je skoda, ze se tohle uz neda nosit! Ty kratasy jsou fakt bozi, priste se ve Forever po takovych taky musim podivat, nikde jsem takovy nevidela! Moc ti to slusi a fotky taky top! ;D
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta košila je skvělá a červenou stěnu v Olomouci znám, taky jsme tam kdysi s Káčou fotily :) Užívej si Skotsko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ona tě ta škola asi přinutí sama od sebe zavést nějakej řád :D ale jsem ráda, že si užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný outfit! Jak píšeš slečna nade mnou, škola tě přinutí si udělat řád, tak si zatím užívej volnosti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. This is such a pretty outfit! We wish it was still hot enough here in London to wear something like that...love your shorts :)
    Feel free to check out our latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    OdpovědětVymazat
  6. vyborne si sa zladila! nech uz je zas aj u nas pocasie na taketo oblecenie :)

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig