pátek 9. září 2016

DENIM AGAIN

"Denim on denim" na mně můžete vidět už po několikátý a po pravdě ani nevím, jestli je to proto, že jsem si tento "trend" tolik oblíbila, anebo protože nemám jinou přechodovou bundičku než riflovou. :D Když se teď tak s malým časovým odstupem dívám na tyto fotky, mám z nich dobrý pocit. Nejde o to, že bych na sobě měla něco extra nebo že bych házela ty nejvyvedenější pózy, ale jsem to prostě nejvíc já. A vlastně celkově na mě tyhle fotky působí takovým tím pohodičkovým a uvolněným dojmem. Jak říkám, to jsem prostě já! Kdyby někoho zajímalo, co za přívěšek mám na krku, je to strom života. Strom života je symbol, který má mnoho významů a každý ho může chápat trošku jinak. Strom pokrývá veškerý bytí, protože jeho kořeny vychází z podzemí a větve sahají až do oblak, je zdrojem životní síly, bohatství života, ale taky poznání.


 Jeans - Stradivarius
Bag, Top - C&A
Shoes - Primark
Belt - H&M
SHARE:

5 komentářů

  1. Sluší ti to, hrozně se mi líbí ty boty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné vlasy! A outfit je taky super, moc pěkně sladěný, takový pohodlný ale zároveň zajímavý :) Moc povedený!


    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Denim on denim budem praktizovať na výške dosť často, lebo správne mám len denimovú bundu :D Ale tebe to veľmi pristane, tvoje pózy, atmosféra, outfity, všetko ma na tebe baví ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tá bundička je krásna!! A na fotkách si nádherne opálená! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý fotky. Ty jeany Ti strašně dobře padnou. A přívěšek mě moc zaujal. Nikdy jsem o takovém symbolu neslyšela. :)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig