neděle 18. září 2016

CHANGES

Tak jo, článek na tohle téma se s vámi chystám sdílet už nějaký ten čas, vlastně jsem to už trošku nakousla v minulém postu, ve kterým jsem vyjádřila svůj vztah k cestování. Nemá asi cenu chodit kolem horký kaše, takže vám rovnou řeknu, že jsem se odstěhovala do Skotska, kam jsem byla přijata na univerzitu. Momentálně jsem tu šestý den a mísí se ve mě tolik pocitů, emocí a stavů, že je ani nedokážu popsat. Mohla bych říct, že právě žiju svůj sen, ale i ty nejhezčí sny mají své stinné stránky. Úplně upřímně, takovou bezmoc a smutek, který mě tu často přepadává jsem snad nikdy nezažila. Ani nedokážu popsat ten pocit, když jsem první den seděla v pokoji, dívala se z okna a nevěřila tomu, že jsem opravdu tady a přitom necítila nic, jen absolutní prázdnotu. Každopádně jediný co vím je, že jsem si zvolila (ostatně jako vždycky) tu složitější a klikatější cestu plnou nástrah, která mi ale nabídne o to víc zkušeností a já jsem odhodlaná se po ní vydat dál a dál. Tahle změna nejspíš z velké části ovlivní i blog, a to především jeho obsah. Těm, co sem chodí hlavně k vůli outfitům se omlouvám, ale už teď vím, že oufity se tu moc objevovat nebudou. Naopak bych vám chtěla pomocí fotografií a textu přiblížit místní život, krajinu a vlastně tak nějak všechno, co mě napadne. Doufám, že mi rozumíte a budeme se tu spolu vídat i nadále! ♥ Když se tak dívám na ten outfit, tak se ve mně zase začínají probouzet emoce. Vidím krásnej teplej den a... . No tak abych to nějak ukončila,na sobě mám vlastně úplnou letní klasiku, a to oblíbený šortky, pruhovanej top a co jinýho, než mý milovaný Adidasky!
 
 
  Shorts - Forever21
Top - Bershka
Bag - C&A
SHARE:

3 komentáře

  1. Tak to je uzasny, ze sis sla za svym snem a i kdyz se necitis vzdy skvele, tak myslim ze si na ti casem zvyknes! Proto ti preju hodne stesti! Jinak fotky i outfit jsou moc moc hezky, ty kratasy me moc zaujaly! ;D
    S laskou
    Sandra ze www.shineoffashion.com
    http://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Wow na jednej strane super že ťa prijali a ty si sa tam odťahovala a na druhej strane si neviem predstaviť ako by som to tam vydržala ja sama, ale myslím si že človek si časom zvykne. Prajem ti veľa šťastia nech sa ti tam darí ;)ň
    ps: krásny letný outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně moc držím palce, Jani! Vím, že to může být těžký, ale brzo se to srovná :)

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig