středa 10. srpna 2016

POPPY

Co říkáte na menší výlet zpátky časem? Jelikož mám teď chvilku času a venku je, k překvapení asi nás všech, hnusně (chápejte, už není 40 stupňů, ale jen 30), sedla jsem si k notebooku a konečně se dostala ke zveřejnění fotek, který mi tu leží už dva měsíce. Tenkrát to byl skvělej den, to vám musím říct a vlčí mák v ledvince dobrou atmosféru ještě trochu víc pozvedl. A když už jsme u té ledvinky, jaký na ně vlastně máte názor? Mně připadá, že zažívají celkem velkej comeback, teda alespoň tady na Mallorce potkávám dost lidí, co si vykračují s ledvinkou místo kabelky a mně to přijde super. Jen škoda, že já tu svoji nechala v Olomouci. Každopádně příští týden už letím domů, jak by mnozí možná řekli, čeká mě tvrdej návrat do reality, ale víte co? Ono to tak úplně není.
 
 
Shades - Reserved
Dress - Pull&Bear
Shoes - Adidas Stan Smith
 
SHARE:

6 komentářů

  1. Já teda úplnej fanda ledvinek nejsem, jediný chvíle kdy jsem po ni na pár vteřin zatoužila bylo při běhání, když jsem si neměla kam dát kapesník nebo klíče :D Ale musím říct, že s těma vlčíma mákama ne tvých fotkách vypadá hrozně hezky, skoro až poeticky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy na ledvinky vůbec nejsem a pochybuju, že bych si ji někdy k něčemu vzala.. Každopádně nápad s vlčími máky je super! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy nade mnou by měly zahodit své předsudky, ledvinka je v módě. :)
    https://www.facebook.com/pages/Ledvinka/300030496745673
    https://twitter.com/Ledvinka_Moda
    https://instagram.com/ledvinka.moda_fannypack/
    http://ledvinkamoda.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty sú nádherné, vyzerajú hlavne na chrbáte úžasne ♥ Wow, ako rýchlo to zbehlo, verím, že sa tešíš domov a že ťa táto skúsenosť obohatila! Ja si o "ľadvinkách" tiež myslím svoje, vyzerajú super, ale ja sama som ich ešte neskúšala. Možno keby som našla nejakú, čo by mi padla do oka, tak by som sa nehanbila ju nosiť!

    OdpovědětVymazat
  5. toto miluju tady ty "badass" looky

    OdpovědětVymazat
  6. Jej, tpelo mám sice ráda, ale 40 stupňů bych asi nedala :D. A nevěřila bych, že ti ledvinka může slušet, pořád je sice nemusím, ale ozvláštnit ji květy rozhodně pomohlo :)!

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig