pátek 17. června 2016

PICNIC

 V týdnu jsme s kamarádkama vyrazily na "rozlučkový" piknik do parku. Chtěly jsme se sejít, popovídat si, vychutnat si skvělý jídlo a strávit nějaký ten čas spolu, dokud jsme všechny ještě v Olomouci a než se naše cesty definitivně rozdělí. Máme v plánu se ale ještě vidět a něco podniknout na konci srpna, kdy se k nám bude moct připojit i kamarádka, která je teď ve Finsku jako au-pair, a tudíž na pikniku chyběla. Sama si zatím nedokážu uvědomit, že jedna dlouhá etapa mého života je u konce, že s lidmi, s kterými jsem byla ve styku v podstatě každý den a kteří mi přirostli k srdci, se uvidím jen sporadicky. Na jednu stranu se na "nový začátek" moc těším, ale na druhou se mi těžko loučí s tím, co bylo doposud. Každopádně já jsem si piknik moc užila, dokonce i počasí se nad námi slitovalo a pršet začalo až když jsme odcházely z parku. Doufám, že se vám fotky budou líbit. Na konci vás čeká krátké video, které jde ale bohužel přehrát pouze na počítači, a to k vůli písničce, na kterou se vztahují autorská práva. Za tuhle komplikaci se omlouvám, ale jelikož jsem video dělala především jako takovou památku pro holky, chtěla jsem použít písničku, ke které máme nějaký  vztah a která nám vždy připomene naše společné chvíle. :) A když už mluvím o videu, odebírejte můj youtube kanál, postupem času na něj budu přidávat více videí. :)
//My friends and I went for a "goodbye" picnic this week. The thing is, that we wanted to meet and just have a good time untill we're still in Olomouc. Since one of our friends is working in Finland as an au-pair right now and  wasn't able to join us, we're planning to reunit at the end of August again. I can't still realize that one long period of my life is ending, that I won't see the people I would be 24/7 with anymore. I'm looking forward to the "new beginning", but on the other hand It's so hard for me to say goodbye to my old habbits. Anyway, I had really good time that day, even the weather wasn't as bad as expected. I hope you will enjoy the pictures we took and you will also find a short video at the end. Unfortunatelly, it can only display on computer or laptop due to the song I used in it. I'm really sorry for the inconvenience, but I particularly made that video for my dear friends as a memory, so I used the song we have a some kind of relation to. :) By the way, don't forget to subscribe on my youtube channel, there will be more videos soon. :)

 

SHARE:

2 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig