pondělí 20. července 2015

GREEN

Tak dnes jsem se vrátila z Colours a jsem plná dojmů a skvělých zážitků. Překvapivě mám více energie než kdy jindy, což mě docela překvapuje vzhledem k tomu, že jsem toho za poslední čtyři dny moc nenaspala. No dobře, podařilo se mi usnout na koncertě, ale o tom zase příště :D. Dnes bych vám chtěla ukázat jeden z mých festivalových outfitů a o tom, že jsem naprosto propadla kloboukům se raději ani nebudu zmiňovat, hodí se totiž úplně ke všemu a celý outfit tak nějak vyzdvihnou, jestli mi rozumíte. Fotky mají trochu horší kvalitu než obvykle, protože jsem s sebou měla jiný objektiv, než kterým běžně fotím outfity. I tak ale doufám, že se vám budou líbit! :)
 
 
 Necklace - Forever 21
Shorts, Hat - H&M
Sandals - Reno
Top - Primark
Bag - C&A
 
SHARE:

6 komentářů

Blog Layout Designed by pipdig