středa 8. července 2015

BERLIN ( I.)

 
Už podle názvu příspěvku vám je zřejmě jisté, o co se dnes bude jednat. Ano, Berlín! Berlín byl už dlouhou dobu na sáhodlouhém seznamu měst, které bych chtěla navštívit. A proč zrovna Berlín? Popravdě mě nejvíc lákalo poznat a nasát atmosféru města, sblížit se s jeho historií i současným životem a co si budem povídat, obchody mi nebyly taky úplně lhostejné. Jela jsem tam s kamarádkou Kájou a jelikož já i Kája v létě slavíme osmnáctiny, celý tento výlet byl dárek právě k blížícím se narozeninám. Bohužel i v Berlíně panovaly tropy, takže nebylo úplně zřejmé, jestli jsme zrovna vylezly ze sprchy nebo se tam teprve chystáme. Ale co, já jsem si pobyt v Berlíně moc užila a vám, kteří jste tam nebyli, určitě doporučuju navštívit! :)
 
Den první
 
 
 Četli jste nebo viděli " My děti ze stanice ZOO"? Pokud ne, rychle to napravte! :)
 
 
 Na terase KaDeWe, největšího nákupního centra Evropy, jehož oddělení lahůdek je ráj. Jaké to ale štěstí, že náš hotel byl hned vedle něho.
 
 
 Den druhý
 
 
 Naše cesta začínala u Checkpoint Charlie, kde je patrná hranice mezi bývalým západním a východním Berlínem...
 
 
 ...pokračovaly jsme po ulici Pod Lipami...
 
 
 ... k Berlínskému dómu, ze kterého jsme se kochaly krásným výhledem na město...
 
 
Naše kroky směřovaly k televizní věži, do jejíž kopule nás během mrknutí oka vyvezl výtah...
 
 
 ... další "zastávkou" byl Alexander platz a přelidněný Primark...
 
 
 ... nechyběla ani návštěva Urban Outfitters... A teď se přiznejte, kdo miluje tenhle obchod tak jako já?♥
 
 
 East Side gallery byla jasným bodem na našem programu!
 
 
 A opět musím připomenout, jak moc mě okouzlilo oddělení lahůdek v KaDeWe. :D
 
P.S. Příště vás čekají zbývající dva dny a video! :)
SHARE:

5 komentářů

Blog Layout Designed by pipdig